Політика повернення товару та грошових коштів

Повернення товару та грошових коштів:

- Якщо раптом Ви незадоволені чи хочете поміняти або повернути товар, і в цьому є наша вина (наприклад, Вам прийшов не той товар, якісь претензії до якості товару чи інше непорозуміння, ми завжди вирішуємо це питання за наш рахунок (доставка, пересилання, обмін та інше).

- Якщо Вам прийшов якісний товар, який Ви замовляли, претензій до товару немає, але Ви з якоїсь причини передумали його купувати та хочете повернути чи обміняти, то:

Відповідно до Закону України (ЗУ "Про захист прав споживачів") покупець може обміняти або повернути Магазину куплений товар за таких умов (Стаття 9.):

- товар не був у використанні (не має явних ознак його використання);

- не має пошкоджень, які могли бути заподіяні покупцем (збережено зовнішній вигляд товару, етикетки, ярлики, не пошкоджено товарну упаковку, запаяні у пластикові пакети комплектуючі не розпаковувалися, тощо);

- з дня придбання минуло не більше 14 днів, день купівлі не враховується.

Якщо аналогічного товару в магазині немає, Ви можете придбати будь-які інші товари з перерахунком вартості або отримати гроші у розмірі вартості товару на момент покупки, або отримати аналогічний товар після поставки товару, про що продавець зобов'язаний повідомити в день постачання товару (ст.9 п. 1).

У разі повернення грошей розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент покупки за вирахуванням вартості доставки. Якщо, крім товару, що повертається, сума товарів, що залишилися, відповідають сумі для безкоштовної доставки, вартість доставки не віднімається.


Як повернути товар ? :

Надіслати товар Новою поштою або Укрпоштою (менеджер скаже адресу та дані одержувача). При відправці НЕ вказувати післяплату, вартість доставки оплачується покупцем. Після того, як товар надійде на склад, гроші будуть повернуті на картку, номер мобільного або рахунок (за бажанням покупця) протягом 3 робочих днів.


Умови обміну та повернення товару неналежної якості:

Заміна чи повернення товару з виявленим у процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом (істотним недоліком) проводиться на підставах та у строки, встановлені Законом України "Про захист прав споживачів". Повернення чи обмін товарів неналежної якості здійснюється безкоштовно. Повернення грошей можливе в день повернення товару.


Обміну та поверненню НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ:

- Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню за Законом;

- Товар, який не має суттєвих недоліків, з моменту купівлі якого минуло понад 14 днів;

- Товар, який не має суттєвих недоліків, але перестав бути новим, тобто був у використанні;

- Товар має механічні пошкодження, порушено упаковку, в процесі експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, ознаки стороннього втручання (розбирання, спроба ремонту) та інше.


Щоб уникнути непорозумінь, оглядайте товар у момент отримання. Якщо Вас не влаштовує зовнішній вигляд, розмір, колір та інше, або товар не відповідає замовленому, повертайте товар відразу на складі Нової пошти/Укрпошти або кур'єру (якщо у Вас кур'єрська доставка), не розкриваючи упаковку. При відмові від товару належної якості, покупець оплачує вартість доставки. Усі претензії щодо зовнішнього вигляду та механічних пошкоджень приймаються лише у момент доставки.